23 Jul 2011

JEWELRY BOXES // BUDGET

For et stykke tid siden lavede jeg et indlæg HER på bloggen, hvor jeg viste jer mit fine nye smykkeskrin som jeg havde sammen sat af budget venlige æsker fra TIGER.
Inden jeg fik pakket alle mine ting ned i flyttekasser, nåede jeg at finde lidt flere fine æsker i Søstrene Grene til de resterende af mine smykker, som ikke kunne være i de andre bokse. Jeg synes derfor lige at jeg ville vise jer udvidelsen, hvis I nu også synes at det er en god ide :)
Hvad synes I?? Kan godt lide at den store boks er lilla, så skiller den sig lidt ud fra mængden og man kan jo stadig sagtens se smykkerne. De fandtes i forskellige farver. De små bokse kostede vist ca. 12 kr. stk og den store boks 24 kr. tror jeg.

A while ago I showed you a post HERE of my new jewelry boxes that I found really cheap in TIGER. I upgraded my collection a bit and here is the final result :)

The new boxes I have added to the collection.
The final result!

No comments:

Post a Comment