9 Feb 2012

MAC WEBSHOP

Picture sourse: www.maccosmetics.dk
Jeg bliver nød til at dele denne skønne nyhed med jer! MAC Cosmetic har nu åbnet en dansk webshop, så I kan shoppe jeres ynglings fra MAC hjemme fra sofaen. Jeg selv elsker deres make-up og langt størstedelen af det make-up jeg ejer er derfra :) I kan læse lidt mere om nyheden HER på Eurowomans hjemmeside. Og hvis I er fristet og nu vil handle MAC fra webshoppen, så kan I gøre det lige HER.

TRANSLATION:
I'm sorry but this post is mostly relevant for residents of Denmark. MAC cosmetic has just opened a new online shop in Denmark, so for those of you who live in Denmark and love MAC (as much as me), you can now buy the products online right HERE.

9 comments:

  1. Hvor fedt! Det havde jeg slet ikke hørt.
    Tak for info :-)

    xx

    ReplyDelete
  2. Rigtig fed blog, er blevet fast læser! :-)
    Håber at du vil kigge forbi og evt. også følge mig: http://fashionwithkatrine.blogspot.com/
    // Katrine

    ReplyDelete
  3. Hej Katrine! Hvor er det dejligt at høre, at du synes om bloggen og skønt at du vil følge med som fast læser - det er jeg virkelig glad for :) Xx Jo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ps selvfølgelig kigger jeg forbi din blog :)

      Delete
  4. jeg er super excited! må hellere dele ud af denne fantastiske nyhed - oh yay!

    xoxo
    TWO//MINDS
    www.onetwominds.blogspot.com

    stop by

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det kan jeg godt forstå :) Ja da, den nyhed skal deles til så mange som muligt :) Xx Jo

      Delete
  5. Det kunne godt gå hen og blive dyrt for mig, jeg er blevet fan af deres læbestifter :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep :) Ved hvad du mener! Jeg elsker også deres læbestifter :) Xx

      Delete