23 Jul 2011

23. juli - A TINY SNACK // PRAYER


Aller først vil jeg gerne sende min dybeste medfølelse og tanker til alle i Norge der er ramt af denne forfærdelige katastrofe. Jeg tror både mine og resten af verdens befolknings tanker går til jer i disse dage!!
 Det føles lidt underligt at fortsætte i al for højt humør - men jeg vil alligevel gerne fortælle, hvorfor der har været lidt stille her på bloggen de sidste par dage...
Jeg har haft taget en lille pause fra det hele og koblet lidt ud her hos mine forældre på Fyn. Tror der er meget mere i en flytning til Stockholm end al det praktiske og det går ligesom op for mig nu, hvor mange fantastiske mennesker jeg skal forlade i København og ikke mindst andre steder i DK. Så jeg har været lidt træt efter den første flytning til Fyn (opbevarer nogle ting og møbler hos mine forældre)! Nu kan jeg dog mærke at spændingen stiger og jeg glæder mig SÅ meget til på onsdag når flyttebilen ER pakket hehe :) Er der andre end mig, der bare skal have flytningen overstået før det blir sjovt??

Nåh men jeg har lidt flere indlæg liggende til jer, som jeg lige skal have lavet færdige - Så tjek ind senere også ;)

Jeg sidder lige og kigger på lidt praktiske ting på nettet og jeg behøver altså noget at tygge på - så jeg har gang i lidt gulerødder. Det er vel ikke det værste. Jeg er den største slik/kage/chokolade/is og hvad man ellers kan finde på -spiser. Så engang imellem er jeg altså tvunget til lige at finde et lidt sundere alternativ! Jeg har en lille aftale med mig selv om, at der skal en masse nye og bedre vaner ind i min livstil når jeg starter ud i Stockholm, men har vi alle sammen en ide om, at de gode vaner starter imorgen og ikke i dag - er derfor lidt i tvivl om, hvorvidt jeg kan holde dem haha. Men jeg er ikke fanatisk så mon ikke med lidt god vind at det nok skal lykkedes :)

I får herfra alle sammen et kæmpe kram og lad os stå sammen på kryds og tværs ALTID - ikke kun i disse katastofe ramte dage.
Kram <3

All my thoughts goes out to my Norwegian neighbours - The whole world have you in our prayers these days <3

1 comment:

  1. Hold sammen – hold hender
    I avsky mot vold og i medfølelse med alle som er rammet
    Vi er nå 804265 som holder hverandres hender.

    http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/lenke.php?start=208530

    ReplyDelete