2 May 2011

Smykkeskrin på budget

Jeg har længe overvejet, hvorledes jeg skulle opbevare alle mine øreringe og ringe, som indtil videre bare har ligget i en stor klump på hylden.. Jeg har set rigtig mange fine skrin i glas, som jeg gerne har ville købe, men de er virkelig dyre. Derfor blev jeg bare super glad da jeg i dag tilfældigt gik i Tiger for at snuse lidt...
Nedenstående billeder er mine smykker før og efter - jeg er helt vild med mit nye smykkeskrin :)

Mine smykker før..




Mine smykker efter :)
Jeg er helt vild med, at man stadig kan se alle sine smykker og at de samtidig ikke ligger og flyder over det hele.
Hvis I også er vilde med ideen, så kan I købe boksene i Tiger, de koster 20 kr. stk.
Jeg tror lige jeg skal forbi igen og have et par stykker mere til resten af mine smykker :)

No comments:

Post a Comment