22 Mar 2012

STRIPES IN BLACK & WHITE





Sådan her ser jeg ud i dag! Nåede lige at tage lidt billeder inden jeg cyklede til Uni imorges - hvor jeg altså sidder og arbejder i dag - jeg har endelig fundet motivationen igen :) Jubii! Cardigan'en er virkelig gammel, men af én eller anden årsag, så er den bare et hit hvert år på denne tid ca. - elsker tøj der for comeback igen og igen :) Om et par timer vil jeg cykle hjem igen og nyde en kop te/kaffe udenfor i det gode vejr sammen med kæresten... Dejligt at der er noget at se frem til - det øger altså min arbejdsindsats en hel del ;)

TRANSLATION:
What I am wearing today - an old striped cardigan - somehow it has a comeback every year - love pieces like that.

4 comments:

  1. love your style, and really good blog you have here!

    Simone xx

    http://bysimonesorensen.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Simone - I am really glad you like the blog - If you want to, it would make me really happy if you follow via bloglovin :) Xx Jo

      Delete
  2. Super fint outfit. Jeg er vild med din trøje.

    http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :) - Jeg er også rigtig glad for den! Xx

      Delete