22 Mar 2012

NEW IN // SOCKS




God formiddag piger! Jeg tænkte lige, at jeg ville starte dagen med at vise jer de her fine sokker, som jeg har købt i H&M - Jeg fandt aldrig dem jeg viste jer HER - men jeg syne at disse er ligeså fine og ikke mindst finere fordi de er lavet i et tyndere materiale. Jeg vil bruge dem i mine nye små sko (som jeg nok skal vise jer snart, men måske I ved hvilke?!) og/eller i et par ballerinaer her i forårs månederne :) Tror virkelig at det kommer til at se fint ud :) Kan I lide dem og/eller er I slet ikke til strømper på den måde? Håber I får en god dag, jeg tror min bliver fantastisk - den kan næsten ikke andet når det bliver 15 grader og sol :) Ihh jeg elsker forår!

TRANSLATION:
I found these nice socks in H&M - I really like them and think they will be perfect in my new shoes (will show them soon) and perhaps in my ballerinaes as well. Do you like the sock trend or..? Have a really good day girls - mine is already starting of perfect and it is almost 15 degress C. outside - I love spring!

No comments:

Post a Comment