5 Mar 2012

FROM THE FITTINGROOM // MINT TANK TOP


Den anden dag var jeg lige forbi H&M for at snuse lidt og se om der var kommet lidt nyt ind :) Jer der har fulgt mig i længere tid, ved at dette lidt er en dårlig vane og at jeg ofte ikke kan holde det til, bare at snuse og det kunne jeg heller ikke denne gang :) Det blev blandt andet til denne fine tank top i mint! Jeg glæder mig super meget til at bruge den, tror også den kommer til at se fin ud under min nye skjorte, som jeg viste HER.

TRANSLATION:
When I went to H&M the other day, just to browse that is, I found this nice mint tank top :) I can't wait to use it and I also think it will look great under my new shirt you saw HERE.

2 comments:

  1. Den ser super fin ud. Jeg har endelig også fundet lidt mintgrønne sager til gaderoben :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det synes jeg nemlig også at den var :) - Ihh det lyder godt, dem vil jeg se frem til at se på din blog :) Xx Jo

      Delete