8 Oct 2012

OUTFIT // JEANS & GREEN SWEATER






Sweater // H&M Trend
Godmorgen piger! Sad fast i flyttekasser og læsning i går, så nåede ikke at få vist jer de her billeder, hvor jeg 'worker' min nye grønne - meget grønne, men også bløde og varme sweater. Den er fin synes jeg og den bliver et hit også når det bliver koldere. Farven kommer ikke heeelt så godt til udtryk på billederne som jeg gerne vil have - men I kan se den IRL i H&M's trend afdeling. Den er et miks af lidt forskellige uldtyper. Håber I havde en fantastisk weekend?! Jeg kommer nok til at være lidt stille herinde de næste lille stykke tid - skal have skrevet to eksamener og flytte adresse to gange de næste 14-20 dage, så jeg har ret meget at se til. I mens og hvis I synes her bliver for stille, så følg endelig med via Instagram, hvor jeg er ret aktiv fra tid til anden :) Mit navn er yothorne. ps. kunne godt blive fristet til at klippe lokkerne af som på det sidste billede - skal/skal ikke??

TRANSLATION:
Goodmorning Girls! I got stuck with all the packing and studying yesterday so I never got to show you these pictures. I am 'working' my green - very green but soft and warm new sweater. I like it and I'm sure it will keep me warm during the cold winter in Sweden.The color doens't really come out as I wanted it to in these pictures - but if you swing by H&M you can see it IRL. Hope you guys had a fantastic weekend. I might be a little absent the next little while, but it is only because I will be moving twice and on top I have to write to exams - so I will be extremely busy. If you want you can follow me at Instagram my name is yothorne. ps, getting tempted to cut my hair of like in the last pictures.. Should/shouldn't?? 

2 comments:

  1. Held og lykke med opgaverne :)

    Strikken er så flot til dig. Elsker mørkegrøn!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak og tak :-) Ja, jeg synes også det er en rigtig fin farve, især her til efteråret/vinteren!! Xx

      Delete