26 Jan 2012

I ALSO DO SALE






Jeg har faktisk helt glemt at vise jer disse fine ballerinaer som jeg købte på udsalg inden nytår... Ja, engang imellem kan jeg altså godt finde noget på udsalg, men ellers er jeg ikke så god til det. Jeg vil altid hellere have alle de nye varer der popper op i stedet for.. Men de her ballerinaer har jeg jo faktisk drømt om i et godt stykke tid og da de var 30 % nedsat blev jeg nød til at slå til. Jeg turde ikke vente på at de yderligere blev sat ned, da jeg bruger en str. 39 og det ofte er en størrelse der ikke findes så længe.. Men ja, jeg vidste jeg dem HER og der var jeg virkelig tæt på at købe dem, men så blev det altså på tilbud i stedet for :) Det er jo skønt! Jeg elsker dem allerede og kan slet ikke vente til foråret kommer, så jeg kan bruge dem - lige nu flyder gaderne med sne her i Stockholm, så jeg beholder mine varme Timberland støvler på i et godt stykke tid endnu.. Men det er skønt at man kan se frem til foråret også med hensyn til sko :) Kan I lide dem? Er blevet vild med den spidse snude også.

TRANSLATION:
I have forgot to show you these lovely ballerinas that I got on sale right before New Year! I can't wait to wear them, but as the streets are loaded with snow in Stockholm these days I have to wait a bit before I can wear them.. It's actually not too often I find things on sale, but I have been wanting these for so long, even showed them on the blog HERE.. So I thought it was perfect when the were on sale for 30 % off! Do you like them?

No comments:

Post a Comment