25 Jan 2012

BOBBING FOR BAUBLES

769 BOBBING FOR BAUBLES from ESSIE



I mandags inden jeg skulle til koncert med Lauryn Hill, lakerede jeg mine negle med dennne fine neglelak fra ESSIE som jeg fik af mine søstre i julegave.. Jeg har den stadig på i dag og billederne er taget i formiddags - så jeg synes faktisk at den holder rigtig godt, den er ikke engang begyndt at krakelere eller noget, og jeg vasker endda op et par gange om dagen også .. :) Det er min første neglelak fra ESSIE da jeg ellers sværger til CHANELs men det er da helt sikkert ikke den sidste jeg skal have mig af slagsen. Hvilken neglelak sværger I til? Har I nogle I kan anbefale?

TRANSLATION:
On Monday before I went to the Lauryn Hill concert I did my nails with this new nail polish from ESSIE that I got from my sisters for christmas. I'm still wearing it today and as you can see on the pictures it last really good (took the pictures this noon). I usually love CHANELS nail polishs but it is not the last ESSIE I will get, I really like it. Do you have any nail polish that you prefer over others and do you have or know of any you would recommend?

4 comments:

  1. Ah, I have this and wore it just the other day. It's so pretty! Right now I'm also loving Chanel Graphite, Essie Sew Psyched, Size Matters, Chinchilly, Sag Harbour and Zoya Neeka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh cool Radina :) Graphite is amazing, never bought it cause I found a cheap alternative, but I feel like I should have hehe :) Thanks for the recommendation - remember you're the master of polishs hehe :) Xx Jo

      Delete
  2. Replies
    1. Ja, den er fin ik' :) Er også helt vild med den! Xx

      Delete