18 Feb 2012

AN OLD SKIRT


Jeg sidder og er flittig studerende på Universitets bibliotek, men jeg tænkte at det lige var på sin plads at tjekke ind her på bloggen, sige hej og vise et par billeder af gårdagens! Håber I har en skøn lørdag. Jeg skal ud i aften, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til, det virker som om det er evigheder siden, at jeg har været ude :) Har I nogle gode planer for weekenden og i aften? Ikke så meget at sige om mit outfit faktisk, vældigt enkelt, men dejlig varmt med min fusy sweater som jeg også har vist HER og HER. Nu vil jeg tilbage til bøgerne - Ha en skøn lørdag!

Jeg vil også lige sige, at meningen med mit indlæg om at EGOBOOSTE sig selv, egentligt ikke var for at samle en masse komplimenter ind, men mere for at sende et budskab om, at vi piger/kvinder skal synes godt om as selv. ALT andet er simpelthen ikke livet værd :) Derfor er det vigtigt at være glad for sådan som man ser ud :) Håber ikke I misforstod det.. Det betyder modsat ikke, at jeg ikke er glad for og værdsætter jeres søde ord, for det gør jeg virkelig :) Så længe at det rette budskab med indlægget også kommer ud. Smil fra mig :)

TRANSLATION:
I am a hard working student today - at the University library now studying! But just wanted to check in here and show you yesterdays outfit and wish you a nice Saturday - do you have any good plans? I am going out tonight and I'm excited, it seems like forever since last time :) Have a great Saturday!

2 comments:

  1. great outfit. that skirt is very pretty. and I like the post below as well. us women need to hear those types of things often i think

    http://jenalyenns.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) I like its colors! I'm glad you like the egoboost post. I agree, I think we need to tell us self everyday and not at least eachother :) Xx Jo

      Delete