22 Dec 2011

FUZZY THURSDAY




Jeg er hjemme i DK og jubii det er skønt :) I dag har været blandet rent praktisk. Først et per timer på kontor med opgaveskrivning og siden julegave shopping. Nu lidt blogging og så igen lidt opgaveskrivning. Inden jeg i aften skal julehygge (med god samvittighed)! Rent tøj mæssigt har jeg været helt helt almindeligt klædt på. Jeans og sweater, ja så bliver det jo faktisk ikke mere simpelt! Måske lidt for simpelt, men sådan bliver det altså nogen gange. Jeg elsker dog min lækre bløde sweater fra H&M. Har vist den på bloggen før nemlig lige HER. Håber I også har haft en skøn dag og at I er ved at have styr på alle julegaverne, til dem af jer der skal holde jul. Jeg vil smutte igen. Rigtig god aften.

TRANSLATION:
I am home in Denmark and I am loving it :) I have been doing a lot of different things today, so my outfit has been pretty practical and most of all really simple. Jeans and sweater. Don't think it get more simple. Most sometimes that is just neccesary - at least for me. I love my fussy sweater, I showed it HERE as well. Hope you guys have had a good day as well. I have to work on my exam paper a bit, tonight I just wanna do christmas time with my parents. Hope you guys are ready for the Holidays? Have a nice evening.

2 comments:

  1. Den har jeg også og den er bare lækker! Fint outfit :)

    ReplyDelete
  2. Den er nemlig super lækker! Tak ;)

    ReplyDelete