7 Mar 2012

MARNI X H&M


Jeg kan lige nå at poste dette på falde rebet - selvom de fleste af jer måske allerede har sat uret, så I kan stå foran H&M imorgen tidlig og være klar, når dørene bliver åbnet for denne lækre kollektion for Marni x H&M. Jeg har desværre ikke mulighed for selv at opleve seancen, men jeg har en veninde her i Stockholm, som står klar, og jeg glæder mig til en beretning fra hende om, hvor crazy det bliver hehe :) Fashion kan virkelig drive med os kvinder ;) Skal nogle af jer forbi H&M og skal I stå klar imorgen tidlig eller prøver i chancen senere i stedet? Jeg håber at der vil være noget tilbage når jeg har muligheden for at kigge forbi på fredag, men helt ærlig så tror jeg det desværre ikke :) Der er ALT for mange fine ting til, at folk vil lade dem blive i butikken :) Nåh nu må jeg vist hellere smutte i seng - kan I sove godt! 

TRANSLATION:
Tomorrown Marni x H&M will be released but unfortunately I wont be able to go myself. But I can't wait to hear from my friend how it went down - Fashion drives women crazy - but it's understandable with SO many beautiful pieces this collection have :) Are any of attending or hoping to buy anything from the collection?

No comments:

Post a Comment