8 Mar 2012

THURSDAY


Jeg prøvede at fikse et outfit billede til jer - men det er virkelig svært når man selv skal stå og fikse det og lyset ikke vil som mig og jeg ikke kan få de forskellige objektiver til at gøre som jeg vil, og når kæresten heller ikke er hjemme til at hjælpe - ja, så det blev ikke til noget billede i denne omgang - men I får da lige et selvportræt fra spejlet i stedet :) Er det ikke bedre end intet billede overhovedet?! Jeg har ordnet en masse praktiske ting herhjemme her til morgen, nu står den på Uni og senere frivilligt arbejde med Røde Kors Sverige og hvis jeg når det, så middag med et par piger fra mit studie, så ja, faktisk en dejlig travl dag, men også en masse spændende ting, så jeg er glad over denne torsdag :) og weekenden er lige om hjørnet, det gør også en stor forskel tænker jeg! Nå nu må jeg afsted - ha' en skøn tirsdag :)

TRANSLATION:
I have a good Thursday ahead of me and have already fixed a lot of practical things at home this morning - so I am liking my Thursday so far :) I tried to fix an outfit picture for you, but to be honest, it's really hard when the light and lenses doesn't work as I wont them too and no boyfriend home either to take a picture.. Hope you will have a good Thursday :)

No comments:

Post a Comment