24 Oct 2011

VERSACE FOR H&M # 2


Jeg har før nævnt kollektionen som H&M har lavet i samarbejde med Versace HER, men nu gør jeg det igen, da den angiveligt nu kommer i butikkerne i Danmark d. 19. november. Jeg ved endnu ikke hvornår kollektionen kommer til Stockholm, men det skal jeg undersøge nærmere. Her kan I se alle de forskellige pieces og selv gøre jer tanker om I kan li' det eller ej. Der er virkelig mange ting som bestemt ikke fanger min smag, men der er et par kjoler imellem, som godt måtte hænge i mit skab :)! Men tag et kig på kollektionen og lad mig gerne vide hvad I synes, kunne være lidt sjovt at høre!

TRANSLATION:
A while ago I mentioned Versace collection for H&M HERE. The collection hit the Danish stores a November 19th. You can take a closer look at all the pieces HERE.
Lots of it I actually don't like, but there is a few dresses I wouldn't mind having in my wardrobe - check it out and judge for yourself :) 

2 comments:

  1. Folk vil godt nok gerne snakke om den her kollektion :P
    Well ... jeg synes den er fin, men det er ikke noget jeg kommer til at gå i. Det er for dyrt og meget af det alt for spraglet :P

    ReplyDelete
  2. Ja det kan jeg forestille mig :) Men dejligt når fashion giver anlæg for debat!

    Glæder mig i hvert fald til at se kollektionen i 'real life' - måske det gør en forskel :)

    ReplyDelete