25 Oct 2011

WINTER JACKET

Okay! Det praktiske og set i lyset af vejret vandt over min forfængelighed! Jeg har købt en KÆMPE varm vinterjakke fra North Face :). Jeg er dog helt sikker på, at når kulden virkelig slår til og sneen falder, så kan jeg frode mig over at jeg tog det rigtige valg! Synes lige at I skulle se skønheden. Har ikke fået taget nogle billeder af mig med jakken på, så nu får i det billede der findes online. Hvad synes I? Ja, den er nok lidt voldsom i det danske klima - men det skal siges at vinteren i Stockholm er en ANELSE vildere!

TRANSLATION:
I did it! I bought a really warm and practical jacket instead of a cool and fahionable one!! But - I know I wont regret it as soon as the winter really hits Stockholm. What do you think?

Women's Arctic Parka - North Face!



No comments:

Post a Comment