28 Mar 2012

SECOND HAND






Jeg fortalte jer den anden dag, at jeg på vej hjem fra skole lige var forbi den lokale genbrugsbutik - normalt er genbrugsbutikkerne her i Stockholm simpelthen så dyre, at det nærmest ikke kan betale sig! Men Stockholms Stadmission en masse gode ting og heldigvis for mig, ligger der én bare 7-10 min. gang fra hvor jeg bor. Jeg fandt denne fine beige trench coat til 160 sek, så jeg måtte slå til. Jeg har længe vil have en klassisk trench coat til min garderobe så jeg måtte altså slå til. Kan I lide den?

TRANSLATION:
The other day I went by the second hand store in my neighbourhood on my way home from school. I found this classic trench coat, which I have been wanting to add to my wardrobe for a long time - it's a classic piece and a must, so I kind of had to :) Do you like it?

10 comments:

  1. Den er rigtig fin :) savner også en trench coat i mit skab. Smed min gamle hvide ud sidste sommer da den var blevet møg beskidt :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :) Det kan jeg godt forstå, jeg har også savnet en! Så må du på udkig efter en ny :) Xx

      Delete
  2. Hvor er den bare flot!! Jeg synes aldrig, at jeg er så heldig, når jeg er i genbrug. Hehe.

    /Stine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :) Det er heller ikke hver gang at jeg er så heldig :) Xx

      Delete
  3. Ej hvor er den flot. Super godt køb! Jeg leder også altid efter en trench når jeg er i genbrugen ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :) Ja, synes også det var et super køb ;) Det er en god ting at have i garderoben! Xx

      Delete
  4. Hold da op, hvor er den fed!!
    Jeg føler virkelig ikke, at jeg har genbrugskarma når jeg rammer genbrugsbutikkerne. Øv øv.

    www.nicoleandme.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :) Ja, synes også jeg var ret heldig - men det er nu heller ikke altid :) Xx

      Delete
  5. Den er virkelig fin! Jeg er så meget FOR genbrug;o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :) Jep samme her - og jeg elsker når man finder nogle rigtig fine ting! Xx

      Delete