7 Aug 2011

7. AUGUST - A RAINY SUNDAY

I dag er det den første regnvejrsdag siden min ankomst, så selv om jeg havde en hel masse ambitioner om power walks osv, så må jeg indrømme at jeg ikke er kommet meget længere end til sofaen. Men det er jo også rart engang ikke at lave noget. Specielt når det regner udenfor og nu er det jo også søndag :)
Jeg har ikke kunne melde mig i.d i et fitness center, da jeg ingen bank konto har, hvilket jeg ikke kan få før jeg får mit svenske personnummer.. Man bliver testet på sin tålmodighed, men det er vel også sundt nok! Jeg tror nu alligevel også at jeg måske er kommet på en bedre idé til motion i fitness centeret, men det skal jeg nok fortælle mere om en anden dag :)
Har lige nydt en lækker portion tyrkisk yoghurt med knas friske svenske blåbær og lidt sirup. Et lille lækkert mellem måltid som varmt kan anbefales.
Imorgen skulle vi for alvor få installeret internet i lejligheden, så kryds fingre sammen med mig. Så jeg kan opdatere jer meget mere ;)
Ha en FANTASTISK søndag.
Puss Puss
I'm spending my Sunday on the couch. I had a lot of intentions for power walks and so. But its rainy outside, so I decided to stay in :). I just enjoyed a nice bowl of Turkish yogurt, fresh Swedish blueberries some crisp and syrup - a nice snack I have to say.
Have a WONDERFUL Sunday guys - See you later!

No comments:

Post a Comment