11 Aug 2011

11. AUGUST - ZARA KNIT

Godmorgen Bloggen :)
Den anden dag viste jeg jer en meget fin PINK trøje i dette indlæg. Da jeg var inde i ZARA på Drottninggatan faldt jeg dog over den meget meget lækre og varme og helt perfekte cardigan istedet.
Jeg var lige ved at købe den med det samme, men som jeg vist også skrev den anden dag, så må jeg være lidt fornuftig med pengene i den kommende tid!
Men jeg synes den er værd at vise og jeg kan forestille mig SÅ mange forskellige outfits hvor den bare ville være perfekt. Fx ville jeg bruge den sammen med mine lyse shorts, eller til et par jeans, eller hvor fin ville den ikke være til en pæn kjole... Hmm. Ja, I fornemmer nok hvor meget jeg gerne vil eje den :)

699 SEK.
Vil dog gerne lige gøre opmærksom på, at Cardiganen virkelig kommer sig SÅ meget bedre ud i virkeligheden!













TRANSLATION:
The other day I showed you guys HERE a beautiful PINK sweater that I really want. But when I went into ZARA downtown Stockholm I fell in LOVE with this beautiful cardigan instead! I can imagine SO many outfits where it would be a perfect piece to add. What do you think? DO you like it OR not??


No comments:

Post a Comment