13 Jul 2011

HARRY POTTER - THE END.



I aften er der premiere på den sidste Harry Potter film og jeg skal ind at se den med min veninde Mette :) Ihh jeg glæder mig helt vildt, men det er samtidigt sørgeligt for alle os Harry fans at eventyret nu slutter!
Jeg er på vej ud af døren lige om lidt og ser sådan her ud til aften. Som I kan se så er krøllerne faldet lidt ud i løbet af dagen, men synes stadig er det ser fint ud og jeg er ret imponeret over at de har holdt en hel dag.
Er der andre af jer der skal ind og se Harry Potter de kommende dage??

Tonight I am going to the Movies to watch the last Harry Potter movie. I'm super excited but at the same time it's kind of sad that the story is ending. I'm sure I'm not the only one that thinks so?
Any of you guys who is watching the movie one of these days??

No comments:

Post a Comment