20 Jul 2011

FROM THE FITTINGROOM

I sidste uge var jeg ude at solde lidt med min veninde. Jeg havde en hel masse fine ting med ind i prøverummet, men der røg dog ikke noget med hjem den dag.. Har dog været tilbage siden :)
Jeg prøvede den fineste skjorte og bukser fra H&M. Sættet stod faktisk godt sammen og jeg ville ønske jeg kunne købe skjorten, men jeg har bare så meget der minder om den allerede. Men man kan vel heller ikke få det hele med hjem hver gang vel ;) Eller hvordan vælger I, når I står der og gerne vil have det hele, men økonomien bare ikke rækker helt SÅ langt??? Nogen gode råd?


Bukserne var virkelig også fine, men det er bare ikke realistisk at jeg får dem brugt nok, da jeg jo er en cykelpige og derfor også må tænke en smule praktisk..

 Kan I lide noget af det? Skjorten er fra H&M's lidt dyrere linje. Men det kan virkelig anbefales, jeg synes tøjet er mere klassisk og holder i flere sæsoner og så er materialerne også af lidt lækre kvalitet.

Went shopping the other day with one of my friends. I didn't buy any of the many things I tried on. But here are a few of the pieces that I would love to add to my wardrobe :)
Do you like any of it??

No comments:

Post a Comment