4 May 2011

Pretty Ballerinas

Jeg tror min ynglings sko må være en ballerina - hvorfor jeg også har så mange forskellige slags og hvorfor jeg igennem årene har slidt en del helt ned til bunden,,
Inde på prettyballerinas.com har de rigtig mange fine ballerinaer og siden er helt sikkert et kig værd, hvis man leder efter et par nye ballerinaer.
Jeg er selv meget konservativ i mine valg, men synes der er rigtig mange fine og også nogle med et sjovt tvist :)
Jeg er helt vild med disse fine rosa, hvad synes I? Skal eller skal ikke??? Modellen hedder Marilyn og koster 159 euro. De fås også i farven navy - Arh de er virkelig fristende..
Er der nogen af jer der ved om de er store eller små i størrelsen??



Source: www.prettyballerinas.com

2 comments:

  1. Elsker også ballarinaer og slider dem også altid helt i bund

    Eller får altid slidt hul i siden af dem - så synd :(

    ReplyDelete
  2. Men det gode ved det er, at man så kan købe et nyt par :)

    ReplyDelete