5 May 2011

5. maj - I dag blir en god dag




Hej med jer i skønne mennesker :) - håber I har haft en skøn morgen og formiddag??
Jeg går ud fra at I har bemærket tendensen i mine første indlæg som nu er rykket godt op på formiddagen inden de bliver postet hehe :) Man er vel hjemmegående og søvnen nyder godt heraf. 
Jeg har ordnet lidt forskelligt praktisk her til morgen og så har jeg været ude på en løbetur - så skam en rigtig god start på dagen for mit vedkommende. 
Jeg sidder lige og får en bid mad, men er sådan set snart på vej ud af døren igen, da jeg skal ind og drikke kaffe med min veninde på Nørrebro. Men det bliver ikke det helt vilde, da jeg senere i eftermiddag skal videre med Gospelkoret, vi skal nemlig give koncert på en efterskole i aften - ihh glæder mig :)...

Ha' en fantastisk dag!

No comments:

Post a Comment