7 May 2011

7. maj - 1/2 blogfri lørdag

Hej med jer alle I smukke mennesker :)) Jeg håber I har nydt og stadig nyder denne skønne solrige lørdag. Hvis I læste mit sidste indlæg Dagens, så ved I også at jeg er taget på weekend i det svenske og lige nu nyder weekenden sammen med min kæreste. Derfor er der heller ikke så meget bloggeri herfra :)) Men håber det går og at I ikke falder helt fra alle sammen.
Vores morgen gik med at pakke en masse af min kærestes ting ned, som skal hjem til lejligheden i Stockholm og så har vi ellers været nede i byen og ose og selvfølgelig nyde en is i solen.
De har fået Ben & Jerrys ishus her i Kalmar, det havde de ikke da jeg studerede her, men okay så var det da virkelig også gået helt galt hehe :) Det er jo simpelthen så eventyrligt som det is smager.. Hvad synes I, er I ligesom mig fuldstændig dedikeret til Ben &Jerrys???
Her er to billeder fra dagen i dag - jeg vil smutte af computeren igen :) Nyd resten af denne skønne dag!!

Ved Ben & Jerry ishuset i Kalmar

Det er bare så skønt med alle de ny udsprungne træer alle vegne..

No comments:

Post a Comment