8 May 2011

8. maj - Søndag og pandekager

Arh så er det søndag :))
Jeg tænkte at manden ville blive glad, hvis jeg lavede brunch med pandekager til ham, så selvfølgelig gjorde jeg det og ja, han blev selvføjgelig rigtig glad :) Der er altså heller ikke noget bedre end lækre tykke pandekager en søndag formiddag.
Jeg tager hjem i aften, men jeg skal lige et smut forbi Lindex, da de har haft en ting jeg rigtig gerne vil eje, om jeg er heldig og får den med hjem i dag, så skal jeg nok lige vise det senere :)
Vi har super flot vejr i dag, så tror jeg vil smutte ud i det og nyde søndagen. I sådan et vejr kan jeg ikke sidde inde hele tiden!!
Håber I har haft en god start på dagen og HUSK nu, at det er mors dag i dag ;)



Okay, man kan vist godt se på mig at det er søndag... Arh ser godt nok en anelse træt og hævet ud i ansigtet!

No comments:

Post a Comment