27 Dec 2012

271212


Jeg har været stille også mere stille end jeg havde forventet! Jeg har haft revet stikket ud og hygget med familien. Det har været skønt! Mine dage har været fuldt op af lille-juleaftens hygge, juleaften, kirkegang, biograf tur, veninde hygge, familie hygge, julefrokost og i morgen slutter gildet med et lille fødselsdags morgenmadsbord med de nærmeste inden jeg atter drager hjem til Stockholm. Det har været helt fantastisk. Jeg håber I også har haft nogle skønne dage?! Nu vil jeg lave en indkøbsliste, så jeg kan få handlet ind til morgenmaden i morgen. Det bliver hyggeligt og det er en skøn måde at afslutte en god juleferie på..

TRANSLATION:
I've been quite silent - but I have been enjoying my time in Denmark with my family and loved ones. Tomorrow morning I am celebrating my birthday and then I am off to Stockholm. Perfect way to end an amazing Christmas break. I hope you guys had a wonderful christmas?!

No comments:

Post a Comment