1 Jan 2013

HAPPY NEW YEAR // GODT NYTÅR


Rigtigt godt nytår alle sammen! Jeg håber I havde en god aften i går og kom godt ind i det nye år. Jeg hoppede ind i det nye år heroppe i Stockholm og havde en hyggelig aften med min kæreste og en masse venner. Jeg har været yderst stille her på bloggen, men det er kun fordi jeg er langt bagud i mit eksamensskema og jeg bliver derfor nu 100 procent nød til kun at fokusere på at få skrevet dem færdigt. Når alt stressen har lagt sig, så vil der komme lidt mere liv herfra, men indtil da, så må I nyde de første dage af det nye år - med ønsket om et godt 2013. Xx

som I nok har bemærket, prøver jeg pt at ændre min header - den vil ikke helt som mig, men jeg håber det løser sig.. 

TRANSLATION:
Happy New Year! I hope you guys had a great night last night. I jump into the new year in Stockholm surrounded with my boyfriend and friends. I am busy writing my exams and because I am so super behind my schedule I will be absent the next little while, so untill then I hope you will enjoy the first lovely days of this new year. Happy 2013. Xx

as you can see I am trying to fix my header - I doesn't quite want to work how I want it to but I hope I will fix it soon..

No comments:

Post a Comment