24 Dec 2012

MERRY CHRISTMAS // GLÆDELIG JUL





Glædelig jul alle sammen! Jeg håber I får nogle skønne dage uanset, hvordan og med hvem i fejrer julen eller hvis I ikke fejrer julen men i stedet fejrer at I har fri - Uanset, så håber jeg I får nogle gode dage. Her er lidt snapshots fra min jul indtil videre.. Jeg glæder mig SÅ meget til i eftermiddag/aften. Lige nu sidder jeg med lidt opgave, men om meget snart, så ligger jeg alle papirerne fra mig og så skal der jules :)

TRANSLATION:
Merry Christmas everyone! I hope all of you will get a wonderful holiday season with your friends, family and loved ones - no matter how you celebrate. Here is a few snap shots from my christmas so far. I am working a bit on my exam paper this morning, but I am so excited for later today :)


No comments:

Post a Comment