6 Oct 2012

FLYING


I får lige et billede med en masse flyvende hår ;) - Jeg synes lidt min lørdag flyver af sted fra mig - men har dog allerede nået en del - nu står resten af aftenen bare på opgaveskrivning og pakning... Jeg har indviet min grønne og meget varme sweater i dag - jeg ligger nogle outfit billeder op engang i morgen, de skal bare lige redigeres færdigt! Ha' en skøn lørdag aften - nu vil jeg flyve videre :) Xx

TRANSLATION:
Time is flying by today - kind of like my hair in this picture - but at least I have manage to do alot of stuff. I will post outfit pictures tomorrow - Have a great Saturday :) Xx

4 comments:

  1. Den har den helt rigtige flaskegrønne farve - Lækkert :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ik! Farven kommer desværre ikke helt til sin ret på billedet - men lækker det synes jeg bestemt også at den er ;) Xx

      Delete
  2. Sikke et fint billede! Elsker der er bevægelse i det :)

    ReplyDelete