5 Oct 2012

VERNISSAGE &.


Sweater / H&M Trend, Jeans / H&M, Jacket / Vila, Bag / Selected Femme, Boots / Alberville

Godmorgen piger, så blev det endelig fredag. Jeg vil ønske jer en god en af slagsen. Min står på 'plugg' som man siger på svensk. Men glæder mig til jeg kan holde fri fra studierne i aften. I går aftes var min kæreste og jeg til Vernissage på Double Elvis Gallery på Södermalm. En rigtig fin udstilling af Street fotografier fra Beirut. Jeg er personlig stor fan af fotokunst så jeg synes at det var en perfekt måde at bruge torsdag aften på og det var virkelig nogle flotte billeder. I kan se lidt HER hvis I er interesseret og har lyst. Efterfølgende var vi en lille gruppe som tog videre til en hiphop koncert, så det blev lidt sent inden jeg lå i min seng. Her ser i bedre dagens outfit - som I også så lidt af HER i går. 

TRANSLATION:
Happy Friday guys! I will be studying most of today but I am longing for tonight and the weekend. Last night I went to a photo exhibition with street photos from Beirut. Perfect way to spend a Thursday night if you ask me. You can see some of the pictures HERE if you are interested. Here is a few pictures of yesterdays outfit - you saw a little bit of it HERE. 

2 comments:

  1. Lækker sweater (;

    Kig forbi min blog og deltag i min GIVEAWAY !

    Knus Stephanie
    http://www.FashionBySterup.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :) Jeg synes virkelig også den er lækker! Xx

      Delete