14 Sept 2012

WHAM MOHAIR

Take a closer look HERE
Hej bloggen! Nyder I jeres fredag? Snaaart er det weekend! Jeg har været på arbejde hele formiddagen og er kommet hjem et par timer inden jeg i eftermiddag drager til IKEA. Vi skal have kigget lidt på nogle møbler til vores nye lejlighed. Men anyways.. det her indlæg skulle handle om ovenstående fine Mohair sweater/kjole fra Acne - den måtte nemlig godt blive min. Kan forestille mig hvor lækker den blir til vinter og hvor mange dage/aftener jeg vil kunne putte mig i den både på læsesal og ikke mindst hjemme i sofaen. Måske man skulle et smut forbi ACNE og bare prøve den.. eller hvad siger I?

TRANSLATION:
Really like this Mohair sweater/dress from ACNE - can imagine how warm and cosy it will be for winter.. Maybe it's worth a try.. or what do you think? 
Hope you guys are having a great weekend? I'm off to IKEA in a few hours - crazy way to start the weekend!

4 comments:

  1. Jeg siger "do it" :)
    Jeg har den selv i grå og jeg knuselsker den!

    ReplyDelete
  2. EIj den er også skøn! Acne er fantastisk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ik'! Acne laver nogle super fede ting det kan jeg kun være enig i :) Xx

      Delete