16 Sept 2012

HIPSTER SUNNY SUNDAY





Hej Piger! Ja måske I undrer jer over overskriften - vil lige slå det klart - er ingen Hipster, men ikke desto mindre føltes det lidt sådan da jeg spontant slængede klæderne på mig i morges, hev den tømmermands-hærgede kæreste ud af sengen og gik op på S:t Eriksplan for at nyde en kaffe i middagssolen sammen med alle de andre 'hippe' Stockholmere :). Elsker søndage som denne - man burde spendere alle sine søndage sådan! Mit noget så kiksede outfit blev foreviget med kærestens mobil og tænkte at I da ikke skulle spares for det :) Håber I nyder jeres søndag?! Resten af min står på læsning, kan mærke at studiet virkelig er gået i gang for alvor, men det føles nu rigtig rart - i bakspejlet af det hele, så elsker jeg at være studerende!

TRANSLATION:
Hey Guys! Lets get it straight. I am not a hipster (with all due respect) but I sure felt like one, when I throw on my outfit this noon, forced my boyfriend out of bed and out in the sun at S:t Eriksplan for a coffee in the sun accompanied by all the cool Stockholmers ;) I love Sundays like this and I wish all Sundays could be like today. My boyfriend captured my 'lovely' outfit and I sure won't spare you guys for it ;) Hope you are enjoying your Sunday?! I will be studying the rest of mine - school has kicked in for real, but I'm loving it!

2 comments:

  1. Love your outfit! It's totally the kind of thing I wear on Saturdays or Sundays :) I like that you paired it with sneakers. It seems to be the trend at the moment xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you ;)! Not so trendy but super super comfortable at least. Love wearing sneakers and I guess you're right - it really seems to be 'the' footwear nowadays :)!

      Delete