20 Dec 2012

TODAYS OUTFIT

Angora & Skirt // H&M Trend, Boots // Vagabond

Hej Piger! Jeg ved ikke hvor længe siden det er at jeg har postet et outfit billede, men det føles som evigheder i hvert fald.. Nu fik jeg endelig taget nogle, men ja, her i Stockholm bliver det mørkt omkring kl. 15.00, så selv om vi nåede det inden dér, så er de altså ikke helt optimale.. Men men - man kan da se, hvad jeg har på!

TRANSLATION:
Hi Girls! It seems forever since I posted outfit pictures - but it starts getting dark around 3.00 pm here in Stockholm during winter, so it's pretty much impossible to get good pictures. But at least I got some pictures - they'll have to work!

12 comments:

  1. Ih et fint outfit! er vild med strikken <3

    www.simonie.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Simone - du kan tro jeg også er glad for den :) Xx

      Delete
  2. Den sarte grønne farve er simpelthen så fin til dit lyse hår!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Line :-) Det er jeg glad for at høre at du synes! Xx

      Delete
  3. Pænt, pænt, pænt!
    Og som Line siger er den strik virkelig god til dig :) Ville elske at eje den!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Ida :-) Jeg er virkelig også glad for at jeg købte den ;) Xx

      Delete
  4. Det er et lækkert outfit. DIn hvide trøjer ser super lækker, varm og behagelig ud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Ida - Trøjen er vildt lækker :) Den er dog lidt sart lys blå, men det ses ikke helt på billedet ;) Men lækker, varm og behagelig det er den i hvert fald! Xx Jo

      Delete
  5. Uh den trøje ser super lækker ud - sikkert dejlig blød :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Den er virkelig lækker Julie :) og rigtig blød kan du tro - det er opturen ved angora - til gengæld fælder den en del, men det lever man med ;) Xx

      Delete
  6. Hvor er du fin <3 Elsker nederdel kombineret med skjorte/strik looket! Du har forresten vundet en konkurrence på min blog ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :-) Også en af mine ynglings kombinationer! Ihh det lyder vel nok dejligt ;-) Xx

      Delete