3 Sept 2012

REDKEN ALL SOFT

Redken all soft - conditioner, shampoo & Heavy cream
Jeg har endelig langt om længe fået min ynglings hårprodukter i hus igen! Mine forældre er næsten lige kommet hjem fra USA og jeg havde fået min mor til at købe disse lækre produkter med hjem til mig :) Jeg elsker Redkens produkter - og man kan virkelig mærke en forskel. Jeg har købt en shampoo, conditioner og en heavy cream (kur) fra serien der hedder All Soft. Jeg har prøvet en del af Redkens produkter og disse er nogle af mine ynglings. Nu glæder jeg mig bare til at pleje mit nyklippede har med disse lækkerier.
Er I lige så stor fan af Redkens produkter som mig?

TRANSLATION:
My parents recently went to the US so I had my mom bring me back these Redken products. Redken is my favourite brand when it comes to my hair, it does so much good and I really feel the difference. I have tried a few different products from Redken but the All Soft is some of the best for my hair. 
Are you guys as crazy about Redkens products as me?

No comments:

Post a Comment