1 Sept 2012

HUNGOVER, TIRED & HASSELBACKEN

Hasselbacken

Puha - sikke en fest jeg var til i går med mit arbejde. Det kan mærkes både i krop og hoved i dag! Men sjovt det var det virkelig. Vi startede med hygge og champagne efter arbejde og blev derefter alle sendt af sted med båden til Gröna Lund Tivoli hvor vi (trods regnen) havde en vild god eftermiddag/aften med en masse skrig i både spøgelseshuset og alle rutsjebanerne. Det er simpelthen så fedt at skrige lungerne ud engang imellem. Efterfølgende fik vi en tre-retters menu på Hasselbacken Hotell og Restaurant. Sent på aftenen sluttede vi af med massere af Möet og drinks på SkyBar! Virkelig en fornem, hyggelig og ikke mindst sjov dag/nat. Som overskriften også indikerer så bøder jeg jo lidt for det dagen derpå - for mit vedkommende nok mest pga manglen på søvn - hvorfor jeg i dag er ret inaktiv - må tage revanche i morgen! Ha' en skøn lørdag i hvert fald.

TRANSLATION:
Had a really fun and exciting day all of yesterday at the Summer Party with my job - so I am super tired today. But it's all worth it! Amazing day including a trip to Gröna Lund Tivoli, Hasselbacken and SkyBar! Hope you guys are enjoying your Saturday I can't wait to wake up tomorrow and feel alive again!



No comments:

Post a Comment