21 Sept 2012

OUTFIT // PRINTED SKIRT


God formiddag derude  eller middag er det vel nærmere snart :) Forleden dag gav jeg jer et lille close-up af min nederdel HER forleden, men kæresten fangede lige de her billeder med mobilen inden det blev alt for mørk den anden dag. Det er lidt øv at jeg ikke kan tage nogle finere billeder, men jeg har ikke noget system kamera for tiden, så det må jeg rode bod på, når jeg kan låne det igen. Håber det går! Jeg synes nederdelen er super fin og jeg glæder mig til at mikse den med fine store strik når det bliver rigtig koldt.

TRANSLATION:
 Goodmorning or noon I guess it almost is :) The other day I gave you a little close-up of my skirt the right HERE, but my boyfriend also snapped these pictures with his phone, right before it got too dark the other day. I can't wait to borrow a better camera again soon so I can take some better pictures - but untill then, these must do! I really like the skirt and I can't wait to mix it with warm and cosy sweaters when it gets colder outside. 

No comments:

Post a Comment