20 Sept 2012

H&M TREND UPDATE // SEPTEMBER





Jeg ELSKER H&M Trend linjen - det er slet ingen hemmelighed og det er heller ikke nogen hemmelighed at snart 70 procent af min garderobe er fra denne linje.. Det kan man jo tænke om hvad man vil, men jeg elsker det. Når man ikke har råd til de helt dyre varer, så synes jeg det her er ét af de bedste alternativer - da materialerne er lækre og der er kredset lidt mere om detaljerne, men samtidigt så er det enkelt design som passer min stil og smag så perfekt. Der er netop kommet update fra linjen og her er nogle af mine favoritter. Jeg er specielt vild med looket med de grå bukser (som jeg også allerede har været inde og prøve) den lyse angora sweater og den fine lyserøde jakke. ALT sammen måtte meget gerne hænge på mine bøjler. Er der noget af det I synes om? I kan se resten HER.

TRANSLATION:
I LOVE H&M Trend and it's no secret that almost 70 percent of my wardrobe consists of pieces from the line. I think it's such a great alternative to all the expensive brands that I as a student only dream about. Trend has nice material, simply design and the details are twisted - it suits my personal style so perfect. Here is a few of my favorite looks from the new update. I especially like the grey pants, the light mint/blue angora sweater and the light pink jacket - I wouldn't mind to have those pieces hanging in my closet. Do you like any of it? You can see the rest from the new update HERE.

No comments:

Post a Comment