23 Sept 2012

WEEKEND & CUPCAKES


Hej med jer! Jeg tænkte at jeg hellere lige måtte forklare, hvorfor der har været så stille her på bloggen - men sagen er den, at jeg har ligget syg under dynen HELE weekenden :( Jeg har det elendigt så det er derfor jeg ikke rigtigt har haft energi til at blogge. Heldigvis hjælper det lidt, når man har en sød kæreste som kommer hjem med små fine cupcakes fra Cupcakes Stockholm :)
Jeg håber at jeres weekend har været langt bedre end min og at I nyder jeres søndag?!

TRANSLATION:
Hey! I thought I would check in real quick and explain the quitness. I am sick so I have spend all my weekend in bed :( I feel horrible so that's the reason I haven't been blogging. My borfriend have been taking good care of me though and he came home with these beauties from Cupcakes Stockholm the other day :) I hope you guys have had a way better weekend than mine and that you are enjoying your Sunday!

No comments:

Post a Comment