29 Aug 2012

MBFW SS13 STOCKHOLM FASHION NIGHT

Jacket & T-Shirt // H&M Trend, Skirt // Cheap Monday, Shoes // Vagabond, Bag // Selected Femme

Hey Ladies! Jeg er næsten lige kommet ind af døren og sidder nu i sofaen med en kop mynte-te. De seneste dage har Stockholm været fyldt med en masse fine fashionistaer i gaderne, da der jo har været modeuge heroppe. Biblioteksstan afrundede derfor modeugen med et 'Fashion Night' event, hvor mange af de lækre butikker havde ekslussivt åbent. Det udnyttede min veninde og jeg som tog hinanden under armen og fik set på alle de mange fine efterårsvarer mens vi sippede champagne og spiste cakepops. Der var så mange fine ting blandt efterårsvarerne og jeg elsker de fine mørke farver der er fokus på denne vinter/efterår. Mit outfit er ikke noget særligt, men elsker den fine jakke og glæder mig til at bruge den endnu mere. Håber også at I har haft en god aften?!

TRANSLATION:
Hey Ladies! Hope you had a great night. I have been down town at 'Fashion Night' event that the stores around Biblioteksstan did as an end to Stockholm FW SS13. My friend and I browsed through all the lovely pieces that's in store for this season. I'm in love with the dark and soft colours such as dark green, navy blue and burgundy and not to mention dark purple. I can't wait to wear these colours. My outfit wasn't anything special but I love my jacket and can't wait to wear it some more. Have a great night!

No comments:

Post a Comment