6 Aug 2012

SUNDAY IN SNEAKERS




Sidder lige og venter på, at mine kyllingfrikadeller bliver klar i ovnen, så jeg tænkte at jeg lige ville udnytte tiden til at blogge lidt :) Som jeg skrev i går så havde jeg en fantastisk søndag. Kæresten og jeg var rundt og se på lejligheder i Stockholm. Vi har sagt jagten ind for at finde en fin lille lejlighed så vi har øjnene åbne og glæder os til at finde den som er perfekt til os :) Derudover var vi også forbi Södermalms Food Market som stod på hele dagen i går i SoFo - der var en masse lækkert mad og vi endte med at spise en lækker tyrkisk lamme burger - mums! Jeg købte også en lækker smoothie på avocado, hindbær og grape (som I kan se på billedet). Den var overraskende god og jeg kan godt lide når smoothies ikke er fuld af sukker, så det var et alternativ jeg helt sikkert skal prøve hjemme også. 
Jeg havde taget mine nye sneakers på, eftersom at jeg vidste at vi skulle cykle/gå rundt i byen hele dagen og ihh hvor er de bare dejlige behagelige :) Derudover synes jeg også at de er super fede og skønne i farven, uden at være for meget. Kan I lide dem? Jeg var så heldig at kæresten havde købt dem med hjem til mig fra Paris :) Sikke en prins!
Nåh nu synes jeg der begynder at lugte af færdige frikadeller, så jeg vil smutte igen. Kan I have en skøn mandag aften.

TRANSLATION:
This is what I looked like yesterday (Sunday) when my boyfriend and I went appartment hunting in Stockholm. I can't wait till we find the perfect one for us :) So exciting! I was wearing my new cool sneakers from Nike that my boyfriend got me when he was in Paris last week. What a prince hey :) They are super comfy and I like the bright color they have. Do you like them? I have food in the oven and it smells like it's about done, so I should get going. Have a great Monday evening guys. 

5 comments:

  1. Lyder som en dejlig dag.
    Er vild med din cardigan, den ser virkelig lækker ud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det var virkelig en skøn dag :) Elsker sådanne søndage. Cardiganen er en ynglings i garderoben. Den er købt sidste år og er fra H&M Trend. Xx

      Delete
  2. har prøvet at sende dig en mail. desværre uden svar, så prøver lige at skrive her.

    min blog deniceamalieh.blogspot.com
    jeg vil rigtigt gerne have lavet sådan en øverst på siden hvor man kan trykke ind på enten : FASHION, ABOUT, FOR SALE. OSV men problemet er at jeg simpelthen ikke kan finde ud af hvordan man gør, har prøvet alt og har virkeligt brug for hjælp. håber du vil være behjælpelig, det ville være en KÆMPE hjælp!

    mvh denice amalieh
    melissa.a.malieh@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Denice Amalieh. Her desværre ikke modtaget din mail. Men jeg vil da rigtig gerne prøve at se om ikke jeg kan forklare dig, hvordan man gør. Jeg skal nok en af de nærmeste dage sende dig en mail :) Xx Jo

      Delete
  3. mange mange tak! og BTW fedt du holder ved din blog og har blogget siden.. :-)

    ReplyDelete