26 Aug 2012

CELEBRATION WEEKEND






Hej Piger! Håber I har haft en god weekend?! Jeg har fejret min dygtige søster som er blevet færdig som farmaceut. Weekend har været fyldt med Dimission, fest, hygge og endnu mere hygge - fantastisk weekend! Her er mit outfit fra i fredags. Jeg har ikke fået taget så mange outfit billeder i løbet af weekenden, men min anden søster (jep, jeg er nemlig så heldig at have to (tvillinge) søstre) snappede lige disse af mig hen på aftenen. Nu vil jeg nyde en søndagsfilm og min sidste aften i København i morgen går turen tilbage til Stockholm.

TRANSLATION:
Hey guys! I hopy you have had a fantastic weekend!? I have spend mine in Copenhagen celebrating my sister who graduated and is now officially a pharmacist, so my weekend have been a long celebration and quality time with my mom and sisters. My other sister took these pictures of me on Friday night. I will relax and enjoy my last night in Copenhagen tomorrow I am going back home to Stockholm.

No comments:

Post a Comment