29 Jul 2012

SIMPLE B&W

 Short // H&M Trend, T-shirt // H&M, Ballerinaes // Vagabond, Purse // Vintage

Disse billeder er taget én af de første dage i Barcelona - en aften inden vi var på vej ud at spise, hvilket man ikke gør før omkring ved 22-tiden. Fantastisk synes jeg faktisk (i hvert fald når man har ferie :)). Man nyder aftenerne på en helt anden måde og eftersom at vi boede meget centralt gik vi ture rundt i byen hver aften både inden og efter maden - fantastisk at suge atmosfæren til sig på den måde!
Håber I nyder jeres søndag. Jeg nyder i hvert fald min og sov alt alt for længe. Nu vil jeg vil gøre mig færdig, jeg skal nemlig ud at spise frokost med min svigermor, så jeg må hellere blive klar :) God søndag :)

TRANSLATION:
These pictures are from one of our first nights in Barcelona - I love that they don't eat dinner till very late - that way the night becomes such a great experience. We lived in central Barcelona so it was great to take different walks through the city every night and experience it that way as well. Such atmosphere - I loved it.Hope you are enjoying your Sunday - I sure am enyoing mine. Have a good one :)

2 comments: