27 Jul 2012

I ALREADY MISS THE BEACH


Hej derude! Jeg er landet i Stockholm igen efter den mest fantastiske tur til Barcelona :) Vi havde fantastisk vejr og vi har gået Barcelona tynd, slappet af på stranden, spist lækker lækker mad og ikke mindst shoppet en smule. Nu sidder jeg så hjemme i sofaen i lejligheden igen, kufferten er pakket ud, der er blevet vasket tøj og gjort rent og nu kunne jeg faktisk godt pakke kufferten igen og tage tilbage til sol og strand. Barcelona er fantastisk og jeg savner allerede byen - som jeg helt sikkert skal til igen en anden god gang. I får lige et strand billede og så kommer der lidt flere billeder i løbet af dagene, så det håber jeg I har lyst til at se :)

TRANSLATION:
I am back home in Stockholm after an amazing vacation in Barcelona. I love the city and I will definitely return again in the (near) future. I already miss the beach and sun so much especially looking at this picture :) I will post a few more pictures the next couple of days, so I hope you want to see them.

2 comments:

  1. Det føles altid lidt tomt, at komme hjem og pakke alt ud, synes jeg - man skal lige vænne sig til at være hjemme (:
    Er glad for at have to forskellige ferie-mål i år, så er der lidt at glæde sig til (:

    - Anne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det er sådan lidt en underlig følelse og der går altid lige et par dage inden man vænner sig til at være tilbage til hverdagen - Dejligt at du har forskellige rejsemål at se frem til - det er altid skønt at kunne glæde sig til noget :) Xx Jo

      Delete