31 May 2012

WINDY HAIR & FLOWERS





Hey Girls! Nyder I jeres dag? Jeg er lige kommet hjem til mine forældre efter et par fantastiske timer med en skøn veninde fra Århus - kunne ikke have tilbragt dagen i bedre selskab. Det er så skønt at være hjemme og få mulighed for at se alle de mennesker jeg virkelig holder af og som i hverdagen er SÅ langt væk fra mig. Det giver mig sådan en fantastisk ny energi og jeg føler nærmest jeg kan overkomme alt nu efter disse dage :) Det er fantastisk! I får lige lidt outfit billeder fra i går. Nu vil jeg hygge med min mor. Det er også noget af det bedste :)! Er der forresten nogle af jer som er til Distortion i disse dage? Jeg fik det ikke planlagt sådan at jeg var i København i år i denne weekend, men jeg har virkelig gode minder fra de to forrige år - det er jo super fedt at alle gaderne i København bare bliver til én stor gadefest :)

TRANSLATION:
I just spend some hours with a dear friend that I haven't seen in a while. These days have given me SO much energy. Spending time with family/friends and loved ones that I don't get to see so often is so wonderful, and I feel like I have so much new energy - it's fantastic :) These shots are from yesterday. Hope you are enjoying your day?! I'm gonna log off and spend some quality time with my mom instead :)

No comments:

Post a Comment