30 May 2012

MOSTLY BLACK




 

Godmorgen piger :) Her er lidt billeder fra i går, hvor jeg havde min nederdel på fra CheapMonday! Den er simpelthen så skøn og jeg elsker at man kan mikse den med hvad som helst. I går blev det så lige til en hel masse andet sort. Det er bare så nemt og det fungerer altid synes jeg. Jeg var i Tyskland med mine forældre og jeg fik tanket op med massere af chokolade og lidt godt at drikke til sommerens grill fester osv. det er jo alt for dyrt at købe alkohol i Sverige (men det ved I jo nok).
Ellers nyder jeg virkelig bare at være sammen med familien og få slappet rigtig af, læst noget skønlitteratur og bare hygge med min familie, mere af det tak! I eftermiddag/aften skal jeg se nogle veninder og min venindes lille søn, det glæder jeg mig virkelig til.
Noget helt andet, hvad er der lige sket med vejret? Det var ikke lige det jeg havde håbet på, jeg havde pakket bikinien og det hele, havde drømt om at kunne ligge ude i haven hele ugen, men det ser vist ikke helt sådan ud?? Eller gør det, der hvor I er? Hmm - så håber jeg solen skinner når jeg kommer hjem til Stockholm igen :) Nu må I Ha' en skøn dag. Jeg vil gå ind og trampe lidt på konditions-maskinen..

TRANSLATION:
A few shots from yesterday - I went to Germany with my parents- I'm wearing my black skirt from Cheap Monday - love that it can be mixed with pretty much everything and it's super comfy as well. Tonight I am spending with my friends and my friend's little son - can't wait to see him and how much he has grown since last time :) Have a wonderful day - I'll go do some cardio..

No comments:

Post a Comment