4 Jun 2012

WHEN YOU WORK HARD



Hej Piger! Hvordan står det til hos jer? Jeg landede i med toget i Stockholm meget sent lørdag efter 11 timers rejse, puha jeg var træt i går - så hele søndagen stod bare på afslapning med kæresten. Det er skønt at være hjemme i hans arme igen :) I dag har jeg haft min første arbejdsdag (sommer/studiejob) og jeg sidder nu på sofaen og er fuldstændig smadret. SÅ meget information på én gang og super meget at lave i dag, men om nogle dage hænger det vil langsomt ved. Havde helt glemt, hvor træt man er i hovedet når man har arbejdet. Men.. og derfor forkælede jeg også lige mig selv lidt, da jeg havde fri.. og fandt blandt andet disse to fine toppe fra H&M trend, som jo også er perfekte til arbejdet på et kontor (gode undskyldninger er der mange af) :) Nu vil jeg joine kæresten i køkkenet, så vi kan få lavet lidt aftensmad. Kan I have en rigtig god aften!

TRANSLATION:
Hey girls! How are you? I got back to Stockholm on Saturday after a looong train trip so Sunday was all about relaxing. Today I started my summerjob and after work I thought I needed to spoil myself a bit so I got these nice tops from H&M trend - they are perfekt for an office outfit as well ;)

No comments:

Post a Comment