16 Mar 2012

WEEKEND VISIT

This is a really old picture of us, so I hope they wont kill me for posting this hehe!

I aften kommer disse to skønne damer og besøger mig her i Stockholm. Det er deres første tur til Stockholm, så vi skal rigtig ud og være turister, så jeg kan vise dem byen - nu håber jeg solen kommer til at stå højt på himlen, så de kan se Stockholm fra dens bedste side :) Men ihh ja jeg glæder mig til de kommer og det er perfekt med sådan en skøn weekend i sigte, når man nu har ligget syg hele ugen - kæresten er i Prag, så ja der står bare tøsehygge på programmet HELE weekenden :) Men det betyder også lige, at jeg har en hel del praktiske ting jeg skal have ordnet i dag - så det kommer dagen til at gå med - skal dog også lige have læst lidt, men har massere af tid, så jeg skal nok nå det hele! Har I også skønne planer for weekenden? Jeg bliver jo nok lidt stille i løbet af weekenden, men skal nok vende stærkt tilbage på den anden side :) Nu må I have en fantastisk én af slagsen i hvert fald :) Vi ses!

Ps - det er mig med det mørke hår til venstre ;)

TRANSLATION:
Tonight these two beautiful ladies will arrive to Stockholm, and I just can't wait to see them and show them Stockholm. They will be here all weekend untill Monday and I am so excited to show them where I live and breathe. It will be their first visit to Stockholm, so we will play turist a little bit as well - so hopefully the weather will be nice! Do you have lovely plans for your weekend as well? I might be a bit absent from the blog, want to share my time with the girls, but I will make up for it next week. Have a fantastic weekend :) See you!


Ps - it's me with the dark hair to the left ;)

No comments:

Post a Comment