28 Mar 2012

MINT UNDERNEATH






Hej Piger! Jeg havde en lidt travl dag i går med en masse skole arbejde og kaffe aftaler osv. så det blev ikke til så meget blogging. Meeen jeg nåede at tage lidt billeder af mit outfit og det skal I da ikke snydes for - så dem får I nu i stedet :) Jeg havde min fine skjorte på fra H&M som jeg bare er rigtig glad for - det er den samme som jeg havde på HER. I stedet havde jeg taget lidt mint inden under og jeg synes virkelig at det så fint ud - Hvad synes I?
Jeg har siddet og arbejdet på en gruppe opgave her til morgen og skal have læst litteratur resten af dagen. I aften har jeg endnu en aftale med nogle søde danske piger - det glæder jeg mig til. Har siddet hjemme hele dagen, så tænker faktisk at jeg lige vil smutte en tur over i parken, gå en runde og så komme hjem og læse.. Det giver lige lidt fornyet energi med en lille gåtur. Jeg laver et indlæg til jer senere, skal jo lige have vist jer, hvad jeg købte i genbrugsbutikken den anden dag ;) Så tjek forbi senere igen!

TRANSLATION:
I had a busy day with school and coffee dates yesterday, so not much blogging. But I did capture some pictures of my outfit, so I thought I would share them with you now instead :) I wore my shirt, which I also wore HERE, but I matched it with some mint underneath - really like it - do you? I am studying from home today, so I think I will go for a walk in the park now, need some energi for the rest of todays reading. Check by again later today - I'll show you what I found at the second hand store the other day!

4 comments:

  1. the mint looks gorgeous underneath!

    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) I like it a lot as well! Xx Jo

      Delete
  2. Det er en rigtig fin skjorte - dejlig farve og klæder dig godt :)

    ReplyDelete