9 Mar 2012

FRIDAY IT IS


Hej skønne piger! Jeg er totalt meget i fredags stemning i dag (har faktisk været det hele ugen) og for at det ikke skal være løgn, så landede jeg først på uni's bibliotek for godt en halv time siden - men det afspejler meget godt min rytme for tiden :) Jeg kan simpelthen ikke snøvle mig færdig om morgenen - men det skal man jo egentlig bare nyde så længe man kan, i stedet for at stresse sig selv over det - resultatet bliver overhovedet ikke bedre af den grund! Så jeg nyder mine morgener med tanke på, at den mulighed ikke altid vil være der :) Jeg ville egentligt bare lige sige hej og ønske jer en god fredag. Jeg skal begynde på en opgave som skal afleveres onsdag - heldigvis den sidste i dette fag - som har trukket en del tænder ud på mig, da det bare har været SÅ kedeligt! Men nok om det.. Kan I nu have en skøn skøn fredag piger - så ses vi senere :)

TRANSLATION:
Checking in to wish you a good Friday - I am a bit lasy today and haven't started my essay yet - so I should get going - need to have it done by Wednesday. Anyways I just wanted to wish you a good Friday - I will see you later :)

No comments:

Post a Comment