30 Jan 2012

MY INSPIRATION BOARD

 


God mandag til jer!! Jeg begyndte min fantastisk med en time i motionscentret - elsker når jeg får hevet mig selv ud af sengen og over i motionscentret. Det er sådan en god start på dagen og ikke mindst hele ugen, nu hvor det er mandag :) Nu sidder jeg til gengæld foran computeren og prøver at lave lidt opgave.. Det er som om jeg fuldstændig har mistet min motivation.. Men den skal nok komme tilbage, jeg skal altid bare lige i gang først, så går det jo nok :)
Noget som jeg har ville lave i lang tid, og som jeg endelig har fået lavet, er et lille inspirations board - her har jeg samlet lidt inspiration til outfits, farver, trends og accesories, sådan at når jeg står foran garderoben og er helt uinspireret, så kan jeg lige kigge på væggen og blive lidt inspireret :) Når jeg får tid vil jeg lave en rigtig fin stor en, og så opdatere og ændre den ved sæsonskift. Men nu er jeg da i hvert fald startet og jeg tror også at det gør min shopping bedre. Ud fra boardet kan jeg se, hvad det er jeg vil have og behøver for at jeg kan klæde mig på som jeg ønsker eller i hvert fald drømmer om hehe! Synes det er en super god ide og så ser det ikke mindst rigtig fint ud på væggen i min gardarobe :)

TRANSLATION:
I made this little inspiration board for my wall! It's just a start and when I get time I will make a nice big one. It gives me inspiration and reminds me of how I would like to look when I feel uninspired :) I did this with a mix of different outfits, trends, accessories and colors. I will try and update and renew it every season! I like it and it looks good on the wall in my wardrobe too :)

2 comments:

  1. very nice. I had one back home but when I moved I couldn't take it with me...I want it back!!! I will have to get a new one.

    http://jenalyenns.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I hope you get it back :) I really like mine (cheap and home made ;)) Xx

      Delete